tisdag 2 juni 2009

ÄNTLIGEN - VIHDOINKIN

Varmt välkomna till Garnstugans blogg!! Det är så fantastiskt att jag äntligen fått startat min efterlängtade webshop, som jag har väntat!! En dröm som går i uppfyllelse...
Sortimentet i shopen kommer jag att anpassa efter kundernas önskemål. Det är bara att lämna en kommentar över sånt som du skulle vara intresserad av, så ska jag försöka skaffa det!
Här i bloggen kommer jag att uppdatera vad det gäller nyheter, förändringar och annat intressant. Välkomna med!
-------------------------------------------------------------
Lämpimästi tervetulleita Lankatuvan blogiin!! On kerta kaikkiaan fantastista että vihdoinkin nettikauppani on avattu, niin kauan kun olen tätä odottanut!! Unelmani toteutuu..
Valikoima kaupassa tulen päivittämään asiakkaiden toiveiden mukaan. Sen kun jätät kommentin esim. jostain tietystä tuotteesta joka kiinnostaa, niin yritän "hommata" sen!
Tässä blogissa tulen päivittämään kaikki uutiset, muutokset ja muutakin kiinnsotavaa. Tervetuloa mukaan!

3 kommentarer:

Mina händers verk- Mary sa...

En otroligt skön känsla att få förverkliga drömmar!

Lycka till min vän och kollega!

www.nogg.se/marybead

Satu U sa...

ONNEA tätäkin kautta!

PäiviP sa...

Onnea uudelle kaupalle! Kiinnostavalle näyttää, ihania houkutuksia:)