lördag 25 juli 2009

Ändrade planer - Muuttuneet suunitelmat

Just nu önskar jag att jag skulle kunna påverka vädret... Jag ville absolut inte ha regn idag!! Igår blåste det så hårt på gågatan så min paviljong gav vika :( Tur i oturen var att min bror och mamma just då råkade vara där, de tog i var de kunde och tillsammans fick vi ner paviljongen... Ena långsidan hade helt gett vika, järnet var dubbelvikt! Så utan tak över huvudet och med regn, från och till, väljer jag att inte åka iväg till gågatan idag. Om du är på väg till stan och hade tänkt besöka mig, jag finns hemma hela dagen och ni är mer än välkomna hit hem till mig!!


---------------------------------------------------------
Lyhyempi versio suomeksi... Eli eilen kävelykadulla riehui kamala tuuli... Katoksen hajosi totaalisesti :( Sen takia joudun tänään jäämään pois markkinoilta... Ei oikein pysty pistää lankoja esille vesisateessa... Mutta kotona olen ja jos tekee mieli lankoja, tervetuloa!!

Inga kommentarer: